rksv Volkel scoort met sponsoren!

Voetbalvereniging Volkel vindt hoofdsponsor in Van Den Hoogen aandrijftechniek.

Vorig jaar is de sponsorcommissie van Voetbalvereniging Volkel begonnen met een nieuwe invulling van het sponsorplan. Naast standaard zaken als bordreclame en kledingsponsor kunnen bedrijven zich nu extra profileren als stersponsors. Hiermee sponsoren bedrijven een pakket van verschillende zaken aan de voetbalvereniging en juist deze sponsoren wilde de voetbalvereniging afgelopen zondag extra in het zonnetje zetten.

In samenwerking met Sander Dortmans van Manders Dortmans Lasbedrijf is een prachtige entreezuil ontwikkeld met daarop de uitingen van alle stersponsors en hoofdsponsor. Afgelopen zondag werd onder grote belangstelling deze reclamezuil onthuld. Naast een groot aantal stersponsors, die genoten van een hapje en een drankje waren ook vele andere belangstellenden aanwezig bij deze onthulling. Dit weekend is ook de nieuwe hoofdsponsor Van den Hoogen Aandrijftechniek bekend geworden. Ria en Hans van den Hoogen zijn al jaren bekende gezichten binnen de vereniging en de voetbalvereniging is dan ook zeer verheugd dat een echt Volkels bedrijf hoofdsponsor is geworden. Van Den Hoogen Aandrijftechniek is een bedrijf dat zich o.a. bezighoudt met reviseren van grote motoren en installaties. Het bedrijf is gevestigd aan de Vlijtstraat in Uden.