Hoog bezoek in Volkel

Vrijdagavond 27 november jl. werd onze vereniging vereerd met een bezoek van Sinterklaas

De prestaties van onze jongste sterren was voor de Goedheiligman voldoende reden om deze kanjers te willen ontmoeten. Ook de technische staf van deze teams was nadrukkelijk aanwezig. Het was een gezellige boel. De kinderen vermaakten zich met: “zaktrekken”, “kadootjes werpen”, “paardje rijden” en nog veel meer. Er werden liedjes gezongen en moppen getapt. Door die activiteiten krijg je dorst. Maar…………dan is er “de ranja van Anja”. Kortom, het was weer een gezellige boel.
De Sint beloofde in zijn afscheidswoord om bij zijn volgende verjaardag onze voetbalclub zeker niet te vergeten.

Hieronder een foto-impressie van een “kei”gezellige avond voor onze jongste leden.