HVV Helmond F2 - rksv Volkel F1

Vandaag voorgaande aan de belangrijke wedstrijd HVV Helmond 1 – RKSV Volkel 1 werd op uitnodiging van de jeugdafdeling van Helmond een voorwedstrijdje gespeeld tussen de F2 van Helmond en de F1 van Volkel. Hier een kort verslagje van een speler van de F1.

Na de aftrap kwamen wij al snel voor. De eerste goal werd gezet door Fenno. Daarna scoorde Jesse 3x achter elkaar. De ruststand was dan 0-4.

Na de rust waren wij veel beter wij scoorden heelveel en snel achter elkaar. De goals werden nog gemaakt door Jorit, Tycho, Jesse, Dustin en ik.

Eindstand 0-11. Bram onze keeper had de tweede helft niets te doen. Na de wedstrijd kregen we nog drinken en chips. Voor het begin van het 1e mochten we hand in hand met de grote voetballers het veld oplopen.

Daarna hebben we met zijn allen naar het eerste gekeken de 1e helft. Het was een hele leuke middag.

Het was voor de F1 een hele leuke ervaring. Namens spelers en begeleiding van de F1 bedanken we HVV Helmond dan ook voor de leuke middag.