Geslaagde opening jubileumjaar

Twee dikverdiende koninklijke onderscheidingen, een mooie jubileumvlag, een schitterend clublied en prachtig vuurwerk. Het was een gezellig feest afgelopen zaterdag in de kantine van rksv Volkel.

Het geheel werd geopend door voorzitter Pierre Hutjens, die o.a. de nadruk legde op de goede sfeer en samenwerking in de club. Daarna werd het jubileumjaar geopend door Dirk Verwijst, de voorzitter van de jubileumcommissie. Hij gaf een impressie van de diverse activiteiten die in het komende jaar rond het 75 jarig jubileum gaan plaatsvinden. Bij de opening van het jubileumjaar werden Harrie Verwegen en Ton van Hooff koninklijk onderscheiden vanwege hun grote inzet gedurende een langere periode voor de club. De onderscheidingen werden uitgereikt door Loco-Burgemeester René Peereboom. Harrie Verwegen kreeg een Koninklijke Onderscheiding als Lid in de Orde van Oranje-Nassau en Ton van Hooff ontving een Koninklijke Onderscheiding als Lid in de Orde van Oranje-Nassau met de zwaarden.
Tevens werd door enkele leden van BZB het door hun gemaakte clublied aangeboden en werd daarna de jubileumvlag onthuld door een viertal oud voorzitters. Ter afsluiting van het officiële gedeelte werd er een groot vuurwerk ontstoken, waarna het feest in de kantine werd voorgezet tot in de kleine uurtjes.
Een geslaagde start van het 75 jarig jubileum van rksv Volkel. We hopen dat deze tendens zich doorzet in de verdere activiteiten die het komende jaar in het kader van het jubileum worden georganiseerd.