Grote goederen- en dienstenveiling rksv Volkel vrijdag 21 september

Op vrijdag 21 september is er om 20.00 uur in de kantine van de voetbalclub een grote goederen- en dienstenveiling. Onder deskundige leiding van de veilingmeesters Willem Vloet en Johnny Verstegen worden verschillende goederen en diensten geveild. Wat dacht U van een kruiwagen vol met bier, een rondrit in een echte Ferrari, een barbecue, een kamelenrijles, of een keer officieel meevoetballen met het vaandelteam van Volkel.
Dit is maar een kleine greep uit het grote aanbod op deze veiling. We starten deze avond om 20.00 uur met een Happy Hour met als motto "twee halen- één betalen" Om 21.00 uur start het eerste blok van de veiling, waarna de beroemde tonproater "ACHMED" zijn opwachting maakt. Hierna wordt het tweede blok aan diensten en goederen geveild.

Wat dacht u van een rondrit in een echte Ferrari...

Op deze avond zijn alle belangstellenden –ook NIET LEDEN– uit Volkel en omgeving welkom. Alle goederen en diensten zijn belangeloos aangeleverd, en de opbrengst van de veiling komt ten goede aan het jubileumjaar. Wij zijn ervan overtuigd dat er voor iedereen wel wat leuks wordt aangeboden op de veiling en hopen van harte dat U op vrijdag 21 september aanwezig zult zijn tijdens deze veiling, waar ongeveer 50 kavels worden geveild. De complete kavellijst van te veilen goederen en diensten kunt U vinden in het Goederen- en dienstenveiling-boekje.

...of een kamelenrijles?