75 jarig lidmaatschap rksv Volkel

Op 29 september was de jaarlijkse jubilarissen avond bij rksv Volkel. Dit jaar waren er 21 jubilarissen. 16 leden zijn dit jaar 25 jaar lid, 4 leden hebben dit jaar een 50-jarig lidmaatschap. Maar het hoogte punt van de avond was de huldiging van Jan van Hooff met zijn unieke 75-jarig lidmaatschap.

Jan heeft in al die jaren vele functies binnen de club gehad. Zo was hij 10 jaar bestuurslid waarvan 9 jaar secretaris. Hij is vele jaren verenigingsscheidsrechter geweest en rapporteur van scheidsrechters voor de KNVB. Hij is ongeveer 10 jaar secretaris geweest van de veteranen-afdeling Zuidoost Brabant van de KNVB. In 1969 werd de bouw van de eerste kantine gerealiseerd en is Jan samen met zijn vrouw Annie de kantine gaan beheren tot 1978. In dat jaar zijn beiden benoemd tot Erelid van de vereniging. Een jaar later mocht Jan ook nog de Zilveren KNVB-speld in ontvangst nemen.

Onder grote belangstelling van familie, oud teamgenoten en leden van rksv Volkel kreeg Jan een mooie oorkonde en speldje.