C1 Kampioen

De laatste wedstrijd van de C1 moest de beslissing brengen. Door afgelasting door de KNVB waren ze afhankelijk van de spotiviteit van Juliana Mill C1.
Deze vonden het hun sportieve plicht om ook de laatste wedstrijd van de competitie te spelen. Omdat de velden in Mill afgekeurd werden, kwamen ze naar Volkel om de wedstrijd toch te kunnen spelen. Klasse en super sportief. Hierdoor bleef de C1 kans hebben om kampioen te worden.
Dat Mill de wedstrijd serieus namen blijk wel uit het feit dat ze binnen enkele minuten met 1-0 voor stonden. Alle Volkel supporters wisten even niet hoe ze het hadden. Na een stroef begin van Volkel begon het te draaien en werd het uiteindelijk 9-3 en kon het feestje voor Volkel beginnen.
Met 9 overwinningen, 1 gelijkspel, 58 doelpunten voor en 12 tegen staan ze terecht op de eerste plaats.

Meer foto's staan in het album.