Volkel speelt gelijk tegen DAW

De wedstrijd begon met de huldiging van de 250e wedstrijd in het eerste team van Volkel van Rik Verwijst.
Deze mijlpaal was eigenlijk het hoogtepunt in deze wedstrijd.

In de 2e helft had hij een mogelijke overwinning op zijn schoen met een fantastisch schot, prima gekeerd door de Schaijkse goalie. Twee ploegen die gezien qua ranglijst bang waren om te verliezen en dat straalde deze wedstrijd ook uit.

Volkel begon met de zelfde 11 als vorige week behalve dat keeper Tom Jacobs was vervangen door Tomek Kuijpers i.v.m. vakantie. De eerste helft was voor Volkel, die het veldoverwicht uitdrukte in een paar kleine kansjes maar niet om wisten te zetten in een doelpunt.

De bal op de buitenkant paal/kruising van Luuk vd Elzen had meer verdiend. Voorafgaand een bal op de lat van DAW door Mike van de Ven. Evenals een zelf opgezette aanval van Roy van Hinthum in een kaats met Stijn van Cuijk. DAW en Volkel konden na de wedstrijd tevreden zijn met een gelijk spel.

Voor Volkel wacht volgende week de uitwedstrijd naar FC Uden waar men hoopt om na 2 wedstrijden gelijk de 3 punten aan het totaal te kunnen toevoegen.