Sponsorplan

Voetbalvereniging rksv Volkel bestaat ruim 75 jaar (opgericht in 1937) en is de grootste sportvereniging in Volkel. Inmiddels hebben wij ruim 700 leden, waarvan ca. 220 jeugdleden. Kenmerkend voor voetbalvereniging Volkel is de grote sportiviteit en gezelligheid.
De vereniging heeft een enorme uitstraling op het gehele dorp en uiteraard in de regio waar alle elftallen wekelijks hun  wedstrijden spelen. Voor uw bedrijf een goede reden om als ondernemer de vereniging financieel te steunen en daarmee uw eigen naam en/of bedrijf bij de mensen bekend te maken en bekend te houden.

Op het gebied van sportsponsoring is de laatste jaren veel veranderd. Voor iedere vereniging wordt het ook steeds belangrijker om meer financiële armslag te krijgen. Sportsponsoring kan hier aan bijdragen, maar daarvoor wilt u als sponsor ook iets terugkrijgen. Terecht., ons sportcomplex is de afgelopen jaren grondig onderhanden genomen, zodat het er op dit moment allemaal prima bijstaat. Zo zijn de afgelopen jaren de kleedaccommodatie gerenoveerd en uitgebreid, de kantine vergroot, bestuurskamer verbouwd, extra veldverlichting aangeschaft en enkele jaren geleden een prachtige tribune gebouwd. Er staat nu dan ook een prachtig complex, waar we ontzettend trots op zijn.
De vele vrijwilligers bij onze vereniging zorgen ervoor dat alles keurig wordt bijgehouden. Een presentatie van uw bedrijf zal dan ook zeker niet misstaan op ons sportcomplex.

Als vereniging zijn wij blij met iedere vorm van sponsoring. Daarom ook is ervoor gekozen om verschillende sponsormogelijkheden aan te bieden, zodat u voor uw eigen bedrijf kunt bepalen welke sponsorvorm bij u past. In de volgende hoofdstukken zal verder worden ingegaan op de verschillende mogelijkheden.

SPONSORCOMMISSIE
Bij rksv Volkel is de sponsorcommissie verantwoordelijk voor de uitvoering van het sponsorbeleid. Deze commissie bestaat uit 4 leden, die u en uw bedrijf van dienst zullen zijn. De sponsorcommissie bestaat uit:

Richard van Goor 06-53968852 voorzitter/acquisitie
Frank Meijer 06-46221201 acquisitie/opmaak borden
Vacant   acquisitie/materialen
Vacant   acquisitie/contactpersoon media/administratie

U kunt zich wenden tot bovenstaande personen met alle vragen of mogelijkheden met betrekking tot sponsoring bij rksv Volkel.
Ook kunt u ons mailen via

Op de pagina Sponsor Worden wordt verdere toelichting gegeven over het sponsoren van rksv Volkel.